دعــــــوة مفـــــتوحة.... إلى المسخرة

أعزائى البشر...
أصدقائى البنى آدمين...
استنتجت من خبرتى الطويلة (20 سنة) وصولاتى وجولاتى فى الحياة إن الحياة مش حلوة..
الحياة وحشة..
وحشة قوى..
الحياة بنت جزمة..
ينقصها الأمان..
ينقصها الحنان..
ينقصها الحياة ، والموت أحياناً..
ينقصها المسخرة..
لذلك فإنى اناشدكم أعزائى عشاق المسخرة أن تنضموا إلى رابطة الإله بسبس (بــــس سابقاً)...
إله قلة الأدب...
والمسخرة...
فدعونا نتمسخر كيفما نشاء ، وقتما نشاء ، وأينما نشاء...
ســـــامـــح هــــاشــــم DoN VooDoo

السبت، 8 مارس 2008

مواقـــــــــــــــــف

بالنسبة لأى عابر سبيل أو إنسان حشرى
الصور دى مالهاش أى معنى.....
لكن كل صورة من دول بتحكى قصة أو مغامرة أو موقف...
لايمكن يفهمه غير اللى عاشه معايا...
لو لقيت نفسك فى صورة من دول
إدخل وقول إنت مين....
والصورة فين؟؟؟









هناك 6 تعليقات:

غير معرف يقول...

مكنتش متخيل ان صورة الاهرمات دى لسة عندك
انا فاكر يومها كنا بنعمل الدش وكنت انتا طالع بالكميرا فوق السطح وقعدت تصور فى الهرم زى متكون اول مرة تشوفه فحياتك والتصوير خدنا ونزلنا من غير ما الاوربى يشتغل

غير معرف يقول...

كان يوم اسود يوم حفلة ميريت وانت كنت مرعوووووووووب عشان اول مرة هاتلعب سيلفرسفينكس لايف بس الحمد لله عجبت الناس
مش هنسى ابدا كمية المخدرات اللى كانت هناك وانك قعدت تقولى متخافيش متخافيش دول ناس نضيفة
هههههههههههه

واحلى لحظة فعلا لما وصلنا ولقينا مفيش اى حد ولا حتى الفنيين بتوع الاضاءة وانتا قلتلى واضح انى عامل حفلة للكراسى بس وخدت الصورة واول ما ابتدينا البروفة لقينا الناس طلعت من تحت الارض وكان فيه ولا100 واحد دخلوا من غير مايدفعوا

كان يوم كله ضحك ومقالب ومزيكاااااااااااا

ســـــامح هــــــاشم يقول...

شكراً يا حمصانى... كان يوم اسود ، بس مش اسود من اليوم اللى عرفتك فيه...

____

يعنى أول حاجة افتكرتيها هى المخدرات؟؟؟
طول عمرى بقول البت دى بتتعاطى حاجة...

ثانكس يا (س)

المرة الجية فى شرم بإذن الله...

غير معرف يقول...

فاكر انا يوم مانزلنا من المعهد عشان نروح الشركة الى اتصلت بيك وعلى ما روحنا كانت العمارة بتتحرق كلها وانت دخلت انا قلت الواد بطل وهيطفى النار طلع الواد خول داخل يصور
ورحمة ربنا ان العربية مانفجرتش بينا عشن كنت واخدها من ورا امى اصلك فقرى طول عمرك
انا بهزررر متزعلش
ههههههههه
لا بجد يوم ميتنسيش يافووووووووودووووو

غير معرف يقول...

يوم ما رحنا راس البر فى عيد ميلاد ليدا انا فكرة المكان كويس

ســـــامح هــــــاشم يقول...

لا ياباشا الصورة دى كنت مع عمر فايرس وواحد تانىمن هناك..
أنا ماعنديش ولا صورة من عيد ميلاد وليد أساساً....